• 09121964217

  • تماس با

    بانی بام

قیمت قیرگونی رویان

قیمت قیرگونی رویان

نکات اجرایی قیر گونی ، کلید عایق کاری مطمئن عنوان می شود. آیا شما این مشکل رو نداشتید که به دلیل بارندگی خانه شما نم کشیده باشد؟ این مورد به این دلیل اتفاق می افتد که بارندگی های سالانه و رطوبت موجود در هوا باعث فرسوده شدن ساختمان و می شوند. به همین دلیل دانستن نکات اجرایی قیرگونی برای هر کسی که خانه ای دارد لازم است. زیرا همچنان اغلب افراد برای محافظت از ساختمان در برابر رطوبت از آن استفاده می کنند، برای این کار لازم است سطوح مختلفی از ساختمان را قیرگونی کرد. بیشترین توجه نصیب سطوحی می شود که تماس زیادی با آب و رطوبت دارند.

با اینکه قیرگونی جزو روش‌های قدیمی برای عایق‌کاری ساختمان به حساب می‌آید اما همچنان به دلایل مختلف از جمله هزینه پایین‌تر در بیشتر موارد، نسبت به روش‌های دیگر از جمله ایزوگام، در اولویت استفاده قرار می گیرد.

 

قیرگونی چیست؟

قیر‌گونی یکی از روش‌های عایق‌کاری سطوح مختلف ساختمان است که در آن تلاش می شود با ایجاد یک لایه محافظتی، پوشش لازم برای جلوگیری از نفوذ آب به وجود بیاید. استادکاران ماهر بیشترین تمرکز خود را در اجرای قیرگونی روی قسمت های زیر می گذارند:

  • قیرگونی کف سرویس بهداشتی
  • قیرگونی دیواره های و کف حمام
  • قیرگونی کف آشپزخانه
  • قیرگونی سقف ساختمان

ما در بانی بام به معرفی بهترین متخصصین قیرگونی پرداخته ایم تا کار جستجوی شما را به حد اقل برسانیم.  می توانید به بخش متخصصین ما رجوع کنید.

این شیوه عایق‌کاری به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت در لایه‌های داخلی ساختمان و ایجاد پوسیدگی و تخریب در آن‌ها انجام می‌گیرد. همانطور که از نام این روش پیداست مصالح مورد نیاز برای انجام آن قیر و گونی هستند.

با تماس با شرکت بانی بام بهترین قیمت بالاترین کیفیت در خرید و اجرا برای ساختمان خود را از ما بخواهید با ضمانت در خرید واجرا

              ( بانی بام )* (بانی بام )* ( بانی بام )

Leave a comment